Świętojańskie wideo

Teatr na nowe czasy: Komuna//Warszawa, Paradise Now? Remix Living Theatre

Wiedżmin w Teatrze Muzycznym w Gdyni: fragment próby medialnej

Śpiewający Aktorzy 2017: Katarzyna Kurdej, Dziwny jest ten świat

Barbara Krafftówna W Gdańsku

Notre Dame de Paris w Teatrze Muzycznym w Gdyni: Czas katedr




Polecane

Jacek Sieradzki: Rezygnuję. Rozmowa z dyrektorem festiwalu R@Port

VI ranking aktorów Wielkiego Miasta

Kto wygrał, kto przegrał: teatry i festiwale. Podsumowanie roku teatralnego na Pomorzu cz.3

Nasyceni, poprawni, bezpieczni. Podsumowanie roku teatralnego 2014 na Pomorzu, cz.2

Podsumowanie roku teatralnego 2014 na Pomorzu, cz.1: Naj, naj, naj

Niedyskretny urok burżuazji. Po Tygodniu Flamandzkim

Na8-10Al6Si6O24S2-4 dobrze daje. Po perfomansie ‘Dialogi nie/przeprowadzone, listy nie/wysłane’

Panie Jacku, pan się obudzi. Zaczyna się X Festiwal Polskich Sztuk Współczesnych R@Port

Wideoklip - niepokorne dziecko kinematografii i telewizji. Wywiad z Yachem Paszkiewiczem

Empire feat. Renia Gosławska - No more tears

Na co czekają więźniowie ? Beckett w Zakładzie Karnym w Gdańsku-Przeróbce

Zmiany, zmiany, zmiany. Podsumowanie roku teatralnego 2012 na Pomorzu

Debata w sprawie sprofanowania Biblii przez Adama Darskiego (Nergala)

Jakie dziennikarstwo poświęcone kulturze w Trójmieście jest potrzebne ?

Dość opieszałości Poczty Polskiej. Czytajmy wiersze Jerzego Stachury!

Brygada Kryzys feat. Renia Gosławska & Marion Jamickson - Nie wierzę politykom

Monty Python w Gdyni już do obejrzenia!

Kinoteatr Diany Krall. "Glad Rag Doll" w Gdyni

Tylko u nas: Dlaczego Nergal może być skazany ? Pełny tekst orzeczenia Sądu Najwyższego

Obejrzyj "Schody gdyńskie"!

Piekło w Gdyni - pełna relacja

Pawana gdyńska. Recenzja nowej płyty No Limits

Kiedy u nas? Geoffrey Farmer i finansowanie sztuki

Wciąż jestem "Harda" - wywiad z bohaterką "Solidarności"

Wielka zadyma w Pruszczu Gdańskim

Podróż na krańce świata, czyli dokąd zmierza FETA ?

Co piłka nożna może mieć wspólnego ze sztuką ?

Eksperyment dokulturniający, czyli „Anioły w Ameryce” na festiwalu Open’er

Wypisanie artykułów z miejsca: ' Ucho'

RelacjaWywiad Nie lubię takich zim: Wywiad z Wojciechem Waglewskim

O ostatniej płycie, o smęceniu, zimach w szarości i o tym, co w życiu daje radość - po koncercie w gdyńskim "Uchu" mówi Wojciech Waglewski: lider Voo Voo i jedna z najciekawszych postaci na polskiej scenie muzycznej.

Relacja Do Gdyni przyjechał król fliperów. Komety w Uchu

Zespół Komety powstał na gruzach Parii. Założona przez Lesława grupa w 2003 nagrała debiutancki album. Po nim w 2005 i 2007 ukazywały się kolejne krążki. Na początku tego roku nagrali płytę podsumowującą działalność, zaś już na początku nowego roku ukaże się nowy album.

Relacja Chassis i przyjaciele w Uchu

We wtorek, 9 grudnia 2008, odbył się koncert trzech trójmiejskich zespołów w gdyńskim klubie Ucho. Mimo niekorzystnego środka tygodnia, ludzi przybyło całkiem sporo, co dość mocno zaskoczyło organizatorów.

Wywiad Dużą radochę dają mi dzieciaki: Wywiad z Fiszem

O najnowszej płycie, o wspólnej pracy z bratem i o tym, co daje radość w życiu - po koncercie w gdyńskim „Uchu” mówi Fisz, współtwórca Tworzywa Sztucznego i jedna z najciekawszych postaci na polskim rynku hip-hopowym.

Relacja Sztuczny Heavi Metal, czyli Fisz i Emade w Uchu

Od ostatniej płyty tego duetu minęły 2 lata. W tym czasie nagrali wspólnie z ojcem Wojciechem Waglewskim Męską Muzykę i sporo koncertowali. Powrócili jako Tworzywo Sztuczne w listopadzie br. albumem Heavi Metal, a w niedzielę zabrali fanów na sentymentalną podróż w przeszłość.

Relacja 10 - lecie TOG w Uchu – dość mrocznie do świętowania rocznicy

Wczoraj odbyła się 10lecie imprez z cyklu TOG – dość mrocznych klimatów Dark Elektro. Wśród przybyłej z tej okazji gawiedzi wiele osób sprawiało wrażenie gotycko pozytywnie (lepiej użyć chyba słowa dekadencko) nakręconych.

Relacja Słoneczna Wigilia w Uchu w afrykańskim rytmie AKA-CHUKWU

W słonecznych klimatach kończy się rok w Uchu, a to dzięki imprezie nakręcanej przez bębniarskie środowisko „ZEBRA” oraz szalonych bębniarzy Aka-Chukwu mieszkających na stałe w Polsce, ale urodzonych w Afryce. Koncert był zwieńczeniem półrocznych warsztatów w 3mieście (m. in. warsztaty w Klubie „Bukszpryt” na początku listopada). Warsztaty odbywają się w ramach projektu ZEBRA realizowanego przez Fundację Na Rzecz Ochrony  Dziedzictwa Kultury Tradycyjnej "Zakresy", finansowanego ze środków Fundacji J&S Pro Bono Poloniae.

Relacja Metropolia jest Okey: Biafra i Leszek Możdżer w Uchu

Występ zespołu kierowanego prze szefa Nadbałtyckiego Centrum Kultury był punktem kulminacyjnym wczorajszego koncertu otwierającego festiwal Metropolia jest Okey.

Relacja Metropolia jest Okey :relacja z Ucha i zdjęcia ze Sfinksa.

Drugie wcielenie zdarzenia Metropolia jest Okey – darmowego festiwalu o zróżnicowanej stylistyce zarówno artystów, jak i publiczności, już za nami … Pierwsze reakcje to: „rewelacja, częściej róbcie podobne rzeczy” zostały skierowane pod adresem organizatorów z Nadbałtyckiego Centrum Kultury już na żywo oraz entuzjastycznie w Uchu.

Relacja "Wśród nocnej ciszy..." to już przeszłość... w Uchu

Za sprawą X-MASS NOIZE NIGHT jakie tuż po świętach zaproponował nam nasz nieoceniony Klub Muzyczny Ucho w poniedziałek, 29/12/2008.

WOŚP - "Pogodowy" fant oraz koncerty w Uchu

Kolejnym morskim fantem do wygrania na Wielkiej Licytacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie zaproszenie do gdyńskiego oddziału Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej.

WOŚP-zapraszamy do Ucha na koncert i nie tylko !

Będzie mnóstwo świetnej muzyki z Pneumą na czele, licytacje, atrakcyjne fanty i świetna zabawa. Obecność: OBOWIĄZKOWA! Start o 15.00. Wejście - co łaska do puszek.

Relacja Metal za dychę w Uchu

Na co można wydać 10 zł ? Każdy raczy sobie odpowiedzieć na to pytanie samodzielnie, nie jestem z policji.

Relacja Młode, gdyńskie, WOŚPowe Ucho - wypasiona relacja

Ci, którzy wybrali w dzień XVII Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Ucho, zostali powaleni kaskadą dźwięków młodych, trójmiejskich zespołów. Poza Pneumą, która była gwiazdą niedzielnego zdarzenia, usłyszeć można było zaskakująco ciekawy zestaw wykonawców.

Relacja ANTIMATTER, Lisa Cuthbert i Hype w Uchu

Przepis na osiągnięcie sukcesu jest niezmienny. Już sam chłopiec z gitarą klasyczną jest w stanie podbić serca publiczności. Na identycznej zasadzie dziewczynka również może zaistnieć choć lepiej żeby miała fortepian. Dlaczego tak się dzieje, że takie proste zestawienia wciąż się sprawdzają? Może dlatego, że w takim układzie: fortepian/ gitara+ głos+ tekst publiczność staje się cezarem. Widzi i słyszy wszystko i podnosi kciuk albo opuszcza go w dół. Tu nie ma miejsca na dorabianie, przerzucanie braków w umiejętnościach na wspomagającą technikę, podpieranie się innymi członkami zespołu. Może to trochę niesprawiedliwe dla grup. Trudno. Jeśli popatrzeć na to z innej strony, jeśli publiczność uwielbia jakiś zespół to uczucie rozpływa się na wszystkich członkach grupy. Soliści otrzymują wszystko.