Świętojańskie wideo

Teatr na nowe czasy: Komuna//Warszawa, Paradise Now? Remix Living Theatre

Wiedżmin w Teatrze Muzycznym w Gdyni: fragment próby medialnej

Śpiewający Aktorzy 2017: Katarzyna Kurdej, Dziwny jest ten świat

Barbara Krafftówna W Gdańsku

Notre Dame de Paris w Teatrze Muzycznym w Gdyni: Czas katedr




Polecane

Jacek Sieradzki: Rezygnuję. Rozmowa z dyrektorem festiwalu R@Port

VI ranking aktorów Wielkiego Miasta

Kto wygrał, kto przegrał: teatry i festiwale. Podsumowanie roku teatralnego na Pomorzu cz.3

Nasyceni, poprawni, bezpieczni. Podsumowanie roku teatralnego 2014 na Pomorzu, cz.2

Podsumowanie roku teatralnego 2014 na Pomorzu, cz.1: Naj, naj, naj

Niedyskretny urok burżuazji. Po Tygodniu Flamandzkim

Na8-10Al6Si6O24S2-4 dobrze daje. Po perfomansie ‘Dialogi nie/przeprowadzone, listy nie/wysłane’

Panie Jacku, pan się obudzi. Zaczyna się X Festiwal Polskich Sztuk Współczesnych R@Port

Wideoklip - niepokorne dziecko kinematografii i telewizji. Wywiad z Yachem Paszkiewiczem

Empire feat. Renia Gosławska - No more tears

Na co czekają więźniowie ? Beckett w Zakładzie Karnym w Gdańsku-Przeróbce

Zmiany, zmiany, zmiany. Podsumowanie roku teatralnego 2012 na Pomorzu

Debata w sprawie sprofanowania Biblii przez Adama Darskiego (Nergala)

Jakie dziennikarstwo poświęcone kulturze w Trójmieście jest potrzebne ?

Dość opieszałości Poczty Polskiej. Czytajmy wiersze Jerzego Stachury!

Brygada Kryzys feat. Renia Gosławska & Marion Jamickson - Nie wierzę politykom

Monty Python w Gdyni już do obejrzenia!

Kinoteatr Diany Krall. "Glad Rag Doll" w Gdyni

Tylko u nas: Dlaczego Nergal może być skazany ? Pełny tekst orzeczenia Sądu Najwyższego

Obejrzyj "Schody gdyńskie"!

Piekło w Gdyni - pełna relacja

Pawana gdyńska. Recenzja nowej płyty No Limits

Kiedy u nas? Geoffrey Farmer i finansowanie sztuki

Wciąż jestem "Harda" - wywiad z bohaterką "Solidarności"

Wielka zadyma w Pruszczu Gdańskim

Podróż na krańce świata, czyli dokąd zmierza FETA ?

Co piłka nożna może mieć wspólnego ze sztuką ?

Eksperyment dokulturniający, czyli „Anioły w Ameryce” na festiwalu Open’er

Wypisanie artykułów z miejsca: ' Teatr w Oknie / Teatr Szekspirowski'

Dzieci w Teatrze w Oknie: "Marzenia i sny"

Już w najbliższą sobotę 26.09.2009r o godz.19.00 scena gdańskiego Teatru w Oknie (ul. Długa 50/51) gościć będzie dzieci, które stworzyły niecodzienny spektakl o swoich marzeniach.

Relacja [Foto] Aktorzy przyjechali: Najważniejsze wydarzenie kulturalne w Polsce! Pierwsze zdjęcia

Bez zbędnego patosu i przesady można stwierdzić, że dzisiaj najważniejszym wydarzeniem kulturalnym w Polsce był happening szekspirowski i wmurowanie kamienia węgielnego pod przyszły gmach Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku. Zapraszamy na pierwsze zdjęcia. Niedługo także filmy i więcej zdjęć.

14 września Gdańsk przemówi Szekspirem

14 września 2009 r. Gdańsk będzie gościł blisko stu artystów polskiego teatru i kina, którzy na zaproszenie honorowego patrona Fundacji Theatrum Gedanense – pana Andrzeja Wajdy – przyjadą do miasta by wziąć udział w uroczystości wmurowania kamienia węgielnego pod budowę Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego.

Recenzja [Eng] 13th Shakespeare Festival. The fifth day. The Main Stage. “The Merchant of Venice” by Bremer Shakespeare Company

The world went mad, the Shakespearian characters would say...

Recenzja [Eng] 13th Shakespeare Festival. The seventh day. “Private score” as “Taming of the Shrew” by Wybrzeze Theatre

The seventh day belonged to the hosts of the festival. We saw the best Shakespeare performance of the last theatrical season in Poland.

RelacjaWideo Jak Wam się podoba(ło), czyli multimedialna relacja z XIII Festiwalu Szekspirowskiego

Zapraszamy na multimedialną relację z Festiwalu Szekspirowskiego.

Recenzja XIII Festiwal Szekspirowski, Dzień 10:Nieegzystencjalne manewry, czyli „Hamlet” Teatru Narodowego w Sibiu im. Radu Stanca

Ostatnie przedstawienie z pewnością nie było najlepsze, ale wzbogaciło nas o znajomość języka rumuńskiego. Oceny spektaklu, jak to na Festiwalu, skrajne.

Recenzja XIII Festiwal Szekspirowski, Dzień 9: Upadła miłość, czyli „Otello. Wariacje na temat” Teatru im. S. Jaracza z Łodzi

Największym zgrzytem, dla niektórych wręcz skandalem, był werdykt konkursu na polską inscenizację sztuki szekspirowskiej. Do sprawy wrócimy w relacji ogólnej, teraz zapraszamy na recenzję najlepszego, obok "Hamleta" The Wooster Group, spektaklu tego ciekawego Festiwalu.

Recenzja XIII Festiwal Szekspirowski, Dzień 8: Urodzony demon, czyli „Ryszard III” Węgierskiego Teatru w Cluj.

Ci, którzy wyszli w przerwie, a było ich niemało, wiele stracili.

RelacjaRecenzja XIII Festiwal Szekspirowski, Dzień 6: Bardzo uroczysta nuda, czyli „Warum, warum” Petera Brooka

Co ma wspólnego spektakl Petera Brooka z Gombrowiczem?

FotoWideoRecenzja XIII Festiwal Szekspirowski, Dzień 5: Martwa słabość, czyli „Kupiec Wenecki” Bremer Shakespeare Company

Niemiecka inscenizacja "Kupca weneckiego" zalała widzów symbolami.

Recenzja XIII Festiwal Szekspirowski: Dzień 4, a Sen nocy letniej po raz drugi

Festiwal Szekspirowski jest nieuchronnie skazany na powtórzenia tytułów. Porównania są zaskakujące, tak jak w przypadku dwóch brytyjskich inscenizacji "Snu nocy letniej".

WideoRecenzja [Eng]13th Shakespeare Festival. The third day . Main stage.

The experimental mechanization of Shakespeare, “Hamlet” by The Wooster Group.

Recenzja [Eng]13th Shakespeare Festival. The second day . Main stage.

Flirtation, magic, easy living – A Midsummer Night’s Dream.

FotoWideoRecenzja XIII Festiwal Szekspirowski, Dzień 3: Eksperymentalna mechanizacja Szekspira, czyli „Hamlet”The Wooster Group”

Nowojorskie przedstawienie było chyba najbardziej oczekiwanym zdarzeniem całego Festiwalu. Podzieliło publiczność, ale nikogo nie pozostawiło obojętnym. Czy to jeszcze teatr? Czy to wzór i punkt odniesienia dla wszystkich realizacji wykorzystujących multimedia? Pytań wiele, odpowiedzi skrajne.