Świętojańskie wideo
Teatr na nowe czasy: Komuna//Warszawa, Paradise Now? Remix Living Theatre
Wiedżmin w Teatrze Muzycznym w Gdyni: fragment próby medialnej
Śpiewający Aktorzy 2017: Katarzyna Kurdej, Dziwny jest ten świat
Barbara Krafftówna W Gdańsku
Notre Dame de Paris w Teatrze Muzycznym w Gdyni: Czas katedr
Polecane
Menu gazety
Teatry
- Teatr na świecie
- Teatr w Polsce
- Teatr Wybrzeże
- Opera Bałtycka
- Teatr Muzyczny
- Teatr Szekspirowski
- Teatr Miniatura
- Dada von Bzdülöw
- Nowy Teatr
- Teatr Miejski
- Sopocki Teatr Tańca
- Teatr Gdynia Główna
- Teatr na Plaży
- Teatr Atelier im. A. Osieckiej
- Teatr Rondo
- Teatr 3.5
- Scena Lalkowa im. J.Wilkowskiego
- Teatr BOTO
Festiwale teatralne i filmowe
Festiwale muzyczne
Festiwale interdyscyplinarne
Kluby muzyczne
Muzyka poważna
Wypisanie artykułów z festiwalu: ' Festiwal Szekspirowski'
XIV Międzynarodowy Festiwal Szekspirowski. Zapowiedź dnia pierwszego
30 lipca i 3 teatralne pokazy MFS
XIV Festiwal Szekspirowski od jutra w natarciu
Zapraszamy na doroczny gdański festiwal teatralny z Szekspirem w tle i w roli głównej. O spektaklach, warsztatach, wykładach i imprezach towarzyszących
Nominowani do Złotego Yoricka
Pierwsze decyzje konkursu na najlepszą inscenizację dzieł dramatycznych Williama Szekspira w sezonie artystycznym 2009/2010
Poznaliśmy program XIV Festiwalu Szekspirowskiego
Międzynarodowe święto Szekspira latem w Trójmieście!
Recenzja [Eng] 13th Shakespeare Festival. The fifth day. The Main Stage. “The Merchant of Venice” by Bremer Shakespeare Company
The world went mad, the Shakespearian characters would say...
Recenzja [Eng] 13th Shakespeare Festival. The seventh day. “Private score” as “Taming of the Shrew” by Wybrzeze Theatre
The seventh day belonged to the hosts of the festival. We saw the best Shakespeare performance of the last theatrical season in Poland.
RelacjaWideo Jak Wam się podoba(ło), czyli multimedialna relacja z XIII Festiwalu Szekspirowskiego
Zapraszamy na multimedialną relację z Festiwalu Szekspirowskiego.
Recenzja XIII Festiwal Szekspirowski, Dzień 10:Nieegzystencjalne manewry, czyli „Hamlet” Teatru Narodowego w Sibiu im. Radu Stanca
Ostatnie przedstawienie z pewnością nie było najlepsze, ale wzbogaciło nas o znajomość języka rumuńskiego. Oceny spektaklu, jak to na Festiwalu, skrajne.
Recenzja XIII Festiwal Szekspirowski, Dzień 9: Upadła miłość, czyli „Otello. Wariacje na temat” Teatru im. S. Jaracza z Łodzi
Największym zgrzytem, dla niektórych wręcz skandalem, był werdykt konkursu na polską inscenizację sztuki szekspirowskiej. Do sprawy wrócimy w relacji ogólnej, teraz zapraszamy na recenzję najlepszego, obok "Hamleta" The Wooster Group, spektaklu tego ciekawego Festiwalu.
Recenzja XIII Festiwal Szekspirowski, Dzień 8: Urodzony demon, czyli „Ryszard III” Węgierskiego Teatru w Cluj.
Ci, którzy wyszli w przerwie, a było ich niemało, wiele stracili.
Recenzja XIII Festiwal Szekspirowski, Dzień 7: Konta osobiste, czyli "Poskromienie złośnicy" Teatru Wybrzeże
Dzień siódmy należał do gospodarzy. Obejrzeliśmy najlepszy spektakl szekspirowski zeszłego sezonu teatralnego w Polsce.
RelacjaRecenzja XIII Festiwal Szekspirowski, Dzień 6: Bardzo uroczysta nuda, czyli „Warum, warum” Petera Brooka
Co ma wspólnego spektakl Petera Brooka z Gombrowiczem?
FotoWideoRecenzja XIII Festiwal Szekspirowski, Dzień 5: Martwa słabość, czyli „Kupiec Wenecki” Bremer Shakespeare Company
Niemiecka inscenizacja "Kupca weneckiego" zalała widzów symbolami.
Recenzja XIII Festiwal Szekspirowski: Dzień 4, a Sen nocy letniej po raz drugi
Festiwal Szekspirowski jest nieuchronnie skazany na powtórzenia tytułów. Porównania są zaskakujące, tak jak w przypadku dwóch brytyjskich inscenizacji "Snu nocy letniej".
WideoRecenzja [Eng]13th Shakespeare Festival. The third day . Main stage.
The experimental mechanization of Shakespeare, “Hamlet” by The Wooster Group.